Edward elhagyja Bellát, hogy megóvja. Hónapokig nem történik semmi, majd Bella Jacob társaságában lel vigaszt. Edward azt hiszi, hogy Bella meghalt, ezáltal már ő sem látja értelmét az életnek. A lány viszont nem halott, de sietnie kell, hogy megakadályozza Edward szörnyű ötletét...

Stephanie Meyer nagysikerű novelláinak második része is végre filmvászonra került. Az első rész postjában azt írtam, hogy jövőre lesz a mozikban, de hál Isten még idén megkaptuk. De a hál Isten kifejezés túlzás volt, ugyanis maga a film az elsőnél nem sikerült jobbra. Viszont szerkezetileg ugyanaz. Ezzel arra gondolok, hogy kb. 1 óráig csak felvezető, nem történik semmi, majd beindulnak az események. Továbbra sem olvastam a novellát, így azok közé tartozom akik nem tudják, hogy mi fog történni. Az első rész jobb volt...

 

A csúcs: Apád azt mondta hogy nem tehetem be a lábam az ajtón. Én az ablakon jöttem!
A legalja: kb 30 percben elmeséltem volna a sztorit

A film: Ajánlott

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr751543005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása