Fel! (Up)

2010.02.08. 00:10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt a Pixar legutóbbi üdvöskéje, ami 5 katefóriában is indul az idei Oscar gálán.

A történet középpontjában egy öreg bácsi áll, aki miután felesége elhunyt, próbálja valóra váltani együtt dédelgetett álmaikat, melyekre nem volt alkalmuk életük során. Millió lufival felemelve házát, útnak indul a kalandok elébe...

5 Oscar ? És ráadásul a legjobb film kategóriában is ? Nemtudom mostanában kik az Akadémia tagjai, de azért ez túlzás. Kivitelezésre iszonyat élethű, mesének már túl komoly. Itt bizony nem a gyerekek volt a célközönség. ha én unatkoztam, vajon a kicsik mit szeretnének a filmben ? IMDb-n még a legjobb 100 filmben is benne van. De kitudja. Lehet, hogy csak nekem szar az ízlésem. Soha többet nem nézem meg.

A csúcs: talán egyszer elmosolyodtam valamin
Az alja: soroljam ? lehet kevés a hely

A film: Gyenge

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr161738102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wouhn 2010.06.21. 22:24:03

Sziasztok

Ne haragudjatok, hogy ide írok, de nem találtam se e-mail címet vagy más elérhetőséget. Remélem elnézitek nekem.
Olvasgattam a blogodat és tetszik az elhivatottságod a filmes és sorozatos témákat illetően. Jómagam is blogolással foglalkozok, a sorozatportal.neobase.hu oldalt vezetem. Kíváncsi lennék, hogy volna-e kedved, időd csatlakozni hozzánk és a csapat tagjaként hozzánk (is) írogatni cikkeket kritikákat, ilyesmiket. Nézz be az oldalra és gondold meg.

Várom válaszod.

Üdvözlettel,

wouhn
sorozatportal.neobase.hu
süti beállítások módosítása