Eltelt egy kis idő a Kocka elpusztítása óta. A hadsereg az Autobotok segítségével harcol a megmaradt Álcák ellen. Eközben Sam megpróbál normális életet élni... Nem sokáig sikerül neki, mert olyan tudás birtokában van, ami nagyon fontos az Álcák számára...

Picit féltem, mielőtt megnéztem, mert eddig folyton csak azt hallottam, hogy mennyire el lett baszva. Hát szerintem nem. Az első résznél tényleg nem jobb, de azért üti a szintjét. Michael Bay ismét a látványra ment. Az első részben annyira nem, de itt ár sokkal jobban észrevenni az ő stílusjegyeit, gondolok itt a falakon át; körbe-körbe menő kamerákra... Ezt szerintem le is kéne védetnie. Amúgy meg történetben jó, bár sok dolog annyira erőltetett volt: Sam szülei vagy akár Simmons visszatérése. de ami a legfeleslegesebb volt az Megan Fox. Rohadt jól néz ki a csaj, meg minden, de sajnos csak azért szerepelt, mert jól mutat. Igazi popcorn-movie volt. Ott a helye a filmgyűjteményemben!

A csúcs: nemvolt
A legalja: ilyen sem

A film: Ütős!

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr101424253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása