Az új fiú (The new guy)

2009.01.20. 21:29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Isten tudja még mennyi olyan jó film van amit még nem láttam. Vagyis ez így téves. Hiszen ennek a filmnek hallottam már a címét , de eddig még nem láttam. Sajnos nem is voltam vele tisztában mit hagytam ki.

Szóval Dizzy egy lúzer. Aztán börtönbe kerül, s ott buzdítják, hogy csapassa ki magát az isiből... Sikerül... Visszamegy a sittre, ahol kemény csávót faragnak belőle, majd egy új suliban teljesen új életet kezdhet , ahol ő lesz a menő...

Nagyszerű szereposztás, idióta poénok. Ez jellemzi a filmet. Jó szorakozást nyújtott nekem. Azt mondták jobb, mint az Én és én, meg az Irén, de nem.

Teteje: A "szemmel-verés"
Legalja: Amikor vonszolja Connort , az nagyon erőltetett

Maga a film: Ütős

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr51892033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása