Végre kibékültem ezzel a filmmel. Elsőnek nem értettem miért kapta ezt a címet, de az utolsó jelenet kárpótolt. A haverok már korábban látták és azt mondták nemjó ,ezért halogattam a megnézését. Többet nem hallgatok rájuk.

Egy titokzatos gömb landol a Central Parkban, melyből egy idegen és egy hatalmas robot lép elő... A nemzetbiztonság elfogja őket. Az Klaatu (az idegen) célja az hogy megmentse a Földet. Eddig szép és jó, csak éppen az emberektől kell megmenteni, mert ebben az ütemben tönkreteszik ezt a ritka bolygót. Így aztán megindulhat az emberek irtása.

Jó film volt szó-mi-szó. Az viszont nem tetszett hogy teli volt számítógépes grafikával. Ez nálam rontotta az összképet. Az viszont feldobott hogy a gyerek reálisan gondolkodott. Jó kis sci-fi volt. Igaz hosszabbat vártam.

Teteje: Amikor megoldják az egyenletet.
A legalja: A legelső jelenet szerintem felesleges.

Amúgy a film: Ütős

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr61912248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása