A múltkor belelapozgattam ebbe a filmbe és halogattam a megtekintését, ma sort kerítettem rá és megint ütlegelhetem magam, hogy húztam az időt. Edward Norton első és idáig egyetlen rendezése szerintem nagyon jóra sikeredett.

Jake, Brian és Anna gyerekkorukban elválaszthatatlanok voltak, egész addig amíg a lánynak el kellett költöznie. Telt-múlt az idő Jake-ből pap lett, Brian-ből rabbi. Vallásukban mindketten híresek a New Yorki forgatagban. Egy nap hírt kapnak hogy Anna visszatér. Ismét kezdődik az elválaszthatatlan időszak, egy apró problémával: mindkét fiú szerelmes lesz a lányba. Jake esetében ez sajnos ellent mond a cölibátusnak. Brian viszont azért nem lehet a lánnyal, mert nem zsidó. A lány mégis választ, ami viszályt szül a két jóbarát között...

Remek film volt! Le a kalappal Edward Norton rendezése előtt! Jó történetnek indul, hogy ellentétes vallás és mégis milyen jó barátok. Tuti nézős!

Teteje: Amikor még zöldfülűek és gyakorlaton vannak.
Alja: Ben Stiller szinkronhangja

A film: Ajánlott

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr81964201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása