London - Leicester Square 23/07/2009.
Ma kemény napom volt a melóban és mikor végeztem a megérdemelt pihenés helyett inkább elmentem az Inglourious Basterds premierjére. Ugyanis Quentin Tarantino filmjét ma vetítik először itt az Egyesült Királyságban. Napok óta terveztem hogy elmegyek, így meló után útnak indultam. Mikor megérkeztem a Leicester Square-re, megvizsgáltam a lehetőségeket, hogy honnan lehetne jól látni a sztárokat. Találtam is egy jó pozíciót, ahol letelepedtem. Minő véletlen, az előttem lévő három lány is magyar volt. (Na jó nem véletlen. Itt Londonban teljesen megszokott a rengeteg magyar.) Így hát hozzájuk csapódtam és vártuk a "sztáresőt". A rendező, Quentin Tarantino (Kill Bill, Ponyvaregény) az elsők közt érkezett, de a tömegtől alig lehetett látni. Szerencsére jó emberségéhez méltóan elindult a rajongók felé és elkezdte osztogani az autogramokat. Így lett hát, hogy felénk jött, mitnemondjak elég közel. Majd érkezett a film főhősnője, Diane Kruger (Trója, A nemzet aranya), úgyanúgy mint, Quentin ő is az irányunkba jött. Nem volt ekkora szerencsénk Neve Campbell-el, vagy Rihannával, akik ragaszkodtak a vörös szőnyeghez. A tömeg továbbra is a film legnagyobb sztárját várta, Brad Pitt-et. Sorjában érkeztek az autók, majd az egyik félúton megállt. Többen biztosra vették, hogy a főhős érkezik, de mikor az autó továbbgurult, megbizonyosodtunk róla, hogy "csak" Mickey Rourke. Mickey kiszáll, hatalmas üdvrivalgás, de ő csak lazán szívja a cigarettáját. A tömeg türelmetlenül várja Pitt-et, majd mikor látták, hogy már mindenki bentvan a filmen és kezdik bontani a rendezvényt, szomorúan fogadják el a tényt, hogy el sem jön. Lassan én is elindultam, de még előtte szereztem egy hatalmas plakátot a filmről...
 



A helyszín: Odeon, Leicester Square


A rendező: Quentin Tarantino



 

Diane Kruger

 

Sajnos most csak ennyi, ami jól sikerült, de a következő premierre jobban felkészülök...

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr251264160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása