Mikor megláttam ezt a posztert egy pár hónapja, elmosolyodtam, gondoltam jó film lesz... Tévedtem. Jogos a cím hogy a világ legrosszabb filmje, annak ellenére hogy néha tényleg el lehet mosolyogni rajta. A Spárta a köbön jobb volt , na azon behaltam.

Willnek volt egy fura álma, melyben Amy Winehousetól megtudja , mikor jön el a világvége.
A szülinapján egy hatalmas földrengés elől menekülve elindulnak egy páran , megmenteni Will szerelmét Amyt, s közben fény derül rá , hogy a katasztrófa nem véletlen, a kristálykoponya átka okozza...

A szokásos paródiafilmektől egy nem elvárt alkotás. Nincs mit mondani, saját felelősségre csak!

Ami jó: Alvin: szeretem a mogyorót
Ami rossz: az egész film

Összegezve a film: Gyenge

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr52859547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása