Extreme movie

2009.03.01. 01:54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát ez a film szerintem csak DVD-n jött ki külföldön is, és szerintem itthon is csak így fog.

Egy átlagos amerikai gimnázium... Egy csoport tinédzsernek van egy tantárgya ami a szexel voglalkozik, egy cseppet sem normális tanárral. Amit az órán tanulnak, naná hogy nem úgy sül el a gyakorlatban...

Kb. ennyi a történet. Mellékszálon talán egy kis szerelmi szál. (A Lúzer csávó szerelmes egy szép lányba).  De maga a fősztori a fiatalok szexuális kísérleteinek kudarcait mutatja be, vagy éppencsak fura szexuális szokásokat. Vicces film, sokat nevettem. Elsőnek paródiát vártam és ezt kaptam. Már-már ment 50 perce a film, ami tényleg a szexre épül és furcsállottam hogy eddig egy cici nem villant, persze ami késik nem múlik. Műbrokiból viszont már az első percektől volt benne sok. A szexel kapcsolatos reklámok is dobbantottak az összképen. Másfelől egy hangyányit felvilágosító film benyomását keltette. Amugy jó film volt.

Teteje: Justin kapcsolata a műpinával.
Legalja: Miért Matthew Lillard? Felesleges volt az az intejú. Meg az éneklős rész is szar volt a végén.

Azért a film: Ütős

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr31972718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása