Vasárnap volt a TV-ben, de a Szövetséget akartam, nézni így lemaradtam erről. De az a poén, hogy a másikat sem néztem. :-D. Mindegy. Ma ezt bepótoltam.

Samantha McKenzie az egyetemre készül. Egyszerűnek hangzik, de ő más, mint a többi fiatal: Ő az Egyesült Államok elnökének lánya. Sam elkerül az egyetemre, de sajnos nem úgy mennek a dolgok, ahogy ő szeretné. A testőrök állandóan a nyakán vannak, a fél iskola elítéli apja politikája miatt, a másik fele ajnározza. Ráadásul megismerkedik egy fiúval is...

Hogy is mondta Heni? -Aranyos film. Hát igen, az volt. Első döbbenet: Forest Whitaker rendezte. Na azon dobtam egy hátast. Ahogy haladt a film, egy Én és a hercegem deja-vüm volt. Persze megvolt a maga hangulata a filmnek, tehát jó volt.

Teteje: Amikor Mia telefonon beszél az elnökkel.
Legalja: kiszámítható

A film: Ajánlott

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr98994191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása