mm 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah végre egy normális fordítás!Tegnap este néztem meg!Mély nyomokat nem hagyott bennem ,mert a történet elég lapos ,eléggé kiszámítható,szerintem igazán jó poén nem csattan el! Nekem egy kicsit ez a Monsters vs. Aliens eröltetett ....itt van például B.O.B. na van a Cartoon Networkon az Álmok háza című mese sorozat ....BLOO a főszepelője ...szerintem ők rokonok ...de komolyan ....nekem igazán egy figura se jött be ...kicsit gyenge..Bár azért egy 3d-s moziba megnézném ....azok mindig jóóók !!!! .. strong>

ALJA: Drabália na az szörnyűűű ááá

TETEJE: Dr. Cockroach Ph.D. nem rossz

Meglehet nézni szerintem egyszer...

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr191052840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása