Volt (Bolt)

2009.06.03. 18:34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hurrá! Végre erre is tudtam időt szakítani. A tavalyi év egyik Oscar-esélyes animációs filmje, kimondottan jóra sikeredett. De az Oscart továbbra se neki adtam volna.

Volt egy szuperkutya. Illetve csak az a látszat van neki fenn tartva. Igaziból színész. Az egész eddigi élete csak Hollywoodi szemfényvesztés. Egy napon kiszökik, majd sajnálattal fogadja el azt a tényt, hogy nincsenek is szuperképességei. De attól a erős motiváció hajtja, hogy visszajusson gazdájához...

Imádom az animációs filmeket! Ez sem lett kivétel. Belopta magát a szívembe. A történet elég jó. Az ember a film elején azt gondolná, hogy valami nagy akciótörténet lesz. Ehelyett nagyot lestem mikor kiderült, hogy csak egy filmforgatás. Sablonos: A kutya-macska utálja egymást először, majd a legjobb barátok lesznek. A szinkron állati: Rékasi Károly-Détár Enikő. Valahol a végefelé meg is könnyeztem egy jelenetet. Tetszett a film.

A teteje: A tengerimalac
A legalja: A galambok nekem nem jöttek be.

A film: Kötelező!

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr641161813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása