Táncfilm (Dance flick)

2009.09.03. 23:41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha azt mondom Wayansék, akkor Feketék fehéren, vagy Horrorra akadva. Ha a tesók leülnek írni, garantált röhögés a vége...

 

Thomas és A-Con rengeteg pénzt vesztenek egy táncverseny során. A pénz nem az övék volt, ezáltal tartozásba verték magukat. Új lány érkezik a suliba, aki még segíthet is Thomaséknak visszatáncolni a pénzt...


Mostanra már mindent kifiguráztak. Nem tudtam elképzelni melyik stílust nem, és most tessék, a táncfilmek is átestek a paródia rostáján. De ne felejtsük el, hogy ez nem a gagyi fajta paródia, ez az igényes Wayans-féle, mint a Scary movie. Éreztem rajta az igényességet. Bár a mozikban nem szerepelt jól, a film felülmúlja a tavalyi, vagy az ideji paródiákat. Annak ellenére, hogy Wayansék gőzerővel dolgoznak a Feketék fehéren második részén, nem lett silány a film. Tényleg behaltam sokszor a nevetéstől. Jöjjön már a Feketék fehéren 2! Türelmetlen vagyok...

A csúcs: Ingyen benzin!!!

A gáz: Hát amikor a dagi táncol majdnem bealudtam.

A film: Ütős!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr581359017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása