Miley kettős életet él. Az egyikben iskolába jár, dolgozatot ír, elvégzi a házimunkát... A másik életében Hannah Montana, amerika egyik legismertebb énekesnője. Siker, fény csillogás veszi körbe. Apja úgy véli, Miley-n teljesen elhatalmasodott a hírnév, így vissza viszi szülővárosába. Miley-ra elég nehéz napok várnak: Vissza kell szoknia régi kisvárosi életébe...

Valamikor hajnalban lestem meg a filmet és annyira kiverte az álmosságot a szememből olyan jókat nevettem rajta. Valami ultranyálas csajos filmre számítottam, de Walt Disney ismét bizonyított. Már értem miért van körbeajnározva ez a kiscsaj. Állítólag van ebből sorozat is, ha az is ilyen vicces akkor még lehet be is szerzem. Bár a rajongója azért nem leszek :P Egyébként ajánlom mindenkinek aki szeretne egy jót nevetni.

A tuti: nevettem olyanokat...
A gáz: -

A film: Ütős!

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr371646437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása