Mike egy nagyszájú műsorvezető, aki folyton azt hangoztatja, hogy a szerelem hasztalan és hogy mindenki elcsábítható. Fogadást kötnek a producerével, hogy bebizonyítsa igazát: Segít neki megszerezni álmai pasiját. A sok közös munka persze inkább őket hozza közelebb egymáshoz. Nagyon úgy fest, hogy nézetei megdőlni látszanak...

Jujj de jó kis film volt! Azért bedobnám már Katerine Heiglt egy komolyabb szerepbe. Eddig csak vígjátékokban láttam. Meg ugye ott a Grace klinika is, de fogalmam sincs azt ki nézheti... Számomra eddig nem volt valami hú de jó színész. De az éttermi jelenetért megérdemelne egy díjat. Egyszerűen iszonyat hitelesen játszotta el azt a részt. Akkor le is esett az állam, hogy ehhez azért tényleg tudás kellett. Gerard Butler továbbra is ellenálhatatlan és nagyon jól állt neki a nagypofájú nőcsábász. A történet király, az egymással való csipkelődés nekem nagyon bejött. Plusz pozitívum, hogy sok helyen nem az jött amit vártam. Az egyik percben egy eszement vígjáték, a másikban egy nagyadag romantika. Szeretem ám az ilyet!

Best of: A vibrátoros bugyi jelenetén halálra röhögtem magam.
A gáz: egy-két dologra nem derül fény

A film: Kötelező!

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr571473087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása