Ez se az volt amire számítottam. Gondoltam hogy idióta lesz, de hogy ennyire.

Joe a katonaság legátlagosabb embere. Nem is okos, nem is hülye. Részt vesz egy kísérletben, melynek célja, hogy lefagyasszák 1 évre, őt és egy lányt. A kísérlet vezetőjét börtönbe zárják, így egy év múlva teljesen mindenki megfelledkezett róluk. Eltelik 500 év, amikor a nagy szemétlavina idején felnyílik a gépezet. Joe-nak szembesülnie kell a szörnyű ténnyel hogy az emberek 500 év alatt szellemileg visszafejlődtek. Így abban a világban a teljesen átlagos intelligenciájával ő a legokosabb ember a földön...

Hmm. Mit is mondjak? Nekem tetszet. Olyan hülyék benne az emberek hogy már fáj. Egy narrátor mesél a film alatt hogy szerintem a hülyék is megértésk. Mondjuk nem is ezért jött be. Van egy jó hangulata a filmnek. Én ígyenc vagyok, szerintem másnak nem tetszene...

Teteje: Az időgép a végén.
Legalja: A rehab.

A film: Ajánlott

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr11962976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása