HUKKLE

2009.03.01. 19:35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jó ez nem mai film ,de nekem a kedvenceim közé tartozik!Épp most néztem meg sokadjára....

Sztori ,ha érted full izom komoly ,vágóképek imádni valók...szóval nekem this is sparta :D......na jó P.György rendező úr ezzel a filmel bizonyítottt,hogy nincs elveszve a magyar film....!! Full naturalista film sztem...annyira nyers vágóképek...mindenapok....nem aza full atom amcsi szarrágó filmekhez tartozik....(bocs ,de így van ,ha káromkodok is)! De sztem nem csak én vok így ...nem1-2 díjat zsebelt szóval nézze meg mindenki...


Alja: 
....F16-os
Teteje: Na ná mikor a disznóval búúgatnak 

A film: Kötelező!

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr78974001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása