Valahogy eddig nem is hallotam róla, hogy van második része! Hát már tudom, hogy miért.....sajnos.
 
A 4 éves unokahugummal ültem le nézni és kb 30 perc múlva megszólal, hogy nézzünk már valami jobbat.... és ebbe benne volt a véleménye, meg sztem az egész filmé is, persze én aznap még este végig néztem de jajjjjjjjjjjjjjj de nem jóóó

Az első annyira nem vot rossz, még mosolyogtam is rajta, de ez nagyon pűr lett...izgalom semmi, kiszámítható dolgok, buta karakterek.......meg teli van amerikanizmussal

[Egyébként a sztori]: Elliot és Giselle megházasodni készül, miközben r. Weenie-t elrabolják. A nász félbeszakad, Elliiot, Boog és a többi erdei lakó elindulnak Weenie kiszabadítására, nemsejtve azt, hogy elkényeztetett háziállatokkal kell majd szembeszállniuk.

A csúcs: mikor kiléptem a lejátszóból :D
Alja: FIFI ,durvan semmire való karakter és idegestő

A film: KIBASZOTT Gyenge

A bejegyzés trackback címe:

https://budcsi-cinema.blog.hu/api/trackback/id/tr871114073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása